Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7142

Пријавите се!
 

Резултати претраге:

 Ознака стандарда
Језик
Статус
Датум
Бр. страна
Цена
 
Купи
Engleski
Повучен 
30.09.2015 . 
70 стр.
4106 RSD 
PDF
Materijali za primarno pakovanje medicinskih proizvoda - Posebni uslovi za primenu ISO 9001:2000, sa posebnim osvrtom na dobru proizvođačku praksu (GPM)
Engleski
Повучен 
25.12.2017 . 
81 стр.
4722 RSD 
PDF
Materijali za primarno pakovanje medicinskih proizvoda — Posebni zahtevi za primenu ISO 9001:2008, sa posebnim osvrtom na dobru proizvođačku praksu (GPM)
Engleski
Објављен 
25.12.2017 . 
95 стр.
4722 RSD 
PDF
Materijali za primarnu ambalažu za medicinske proizvode – Posebni zahtevi za primenu ISO 9001:2015, u vezi sa dobrom proizvođačkom praksom (GMP)
Engleski
Објављен 
31.10.2018 . 
59 стр.
3858 RSD 
PDF
Uputstvo za proveravanje sistema menadžmenta
Engleski
Повучен 
30.01.2015 . 
20 стр.
2301 RSD 
PDF
Ispitivanje uz pacijenta (POCT) — Zahtevi za kvalitet i kompetentnost
Srpski
Повучен 
25.09.2017 . 
18 стр.
2566 RSD 
PDF
Ispitivanje uz pacijenta (POCT) — Zahtevi za kvalitet i kompetentnost
Engleski
Објављен 
25.09.2017 . 
21 стр.
2463 RSD 
PDF
Ispitivanje uz pacijenta (POCT) – Zahtevi za kvalitet i kompetentnost
Srpski
Објављен 
28.02.2019 . 
32 стр.
3551 RSD 
PDF
Ispitivanje uz pacijenta (POCT) – Zahtevi za kvalitet i kompetentnost
Srpski
Повучен 
25.07.2012 . 
18 стр.
2566 RSD 
PDF
Ispitivanje pouzdanosti uređaja - Deo 7: Planovi provere ispunjavanja zahteva intenzitet otkaza i srednje vreme između otkaza pod pretpostavkom da je intenzitet otkaza konstantan - Tačka 6: Metode pripreme i primene planova ispitivanja ograničenih u vremenu - Dopuna 1 (identičan sa IEC 605-7, Amend. 1:1990)
Srpski
Објављен 
29.12.2008 . 
48 стр.
4393 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za kodekse ponašanja za organizacije
Srpski
Повучен 
29.01.2016 . 
60 стр.
4639 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom - Zadovoljenje korisnika - Postupanje sa prigovorima u organizacijama
Srpski
Повучен 
29.01.2016 . 
8 стр.
0 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom - Zadovoljenje korisnika - Postupanje sa prigovorima u organizacijama - Tehnička ispravka 1
Srpski
Објављен 
29.01.2016 . 
62 стр.
4927 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Smernice za postupanje sa prigovorima u organizacijama
Srpski
Објављен 
30.09.2009 . 
77 стр.
5275 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za eksterno rešavanje sporova organizacija
Srpski
Објављен 
20.03.2013 . 
72 стр.
5275 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Uputstva za praćenja i merenja
Srpski
Објављен 
28.05.2007 . 
56 стр.
4639 RSD 
PDF
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Uputstva za planove kvaliteta
Srpski
Објављен 
22.03.2007 . 
64 стр.
4927 RSD 
PDF
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Uputstva za menadžment kvalitetom u projektima
Srpski
Повучен 
01.01.2007 . 
38 стр.
3943 RSD 
PDF
Upravljanje kvalitetom - Smernice za upravljanje konfiguracijom (identičan sa ISO 10007:1997)
Srpski
Повучен 
25.06.2018 . 
24 стр.
3182 RSD 
PDF
Sistem menadžmenta kvalitetom - Uputstvo za menadžment konfiguracijom
Srpski
Објављен 
25.06.2018 . 
26 стр.
3182 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom – Smernice za menadžment konfiguracijom

131 found, page 4 from 7 Одштампај резултати претраге          1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7