Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 6784

Пријавите се!
 


dnaSRPS EN 50591:2017

Фаза: 50.60 - Завршетак поступка одобравања дефинитивног текста нацрта српског стандарда
Почетак: 2018-11-09
Крај: 2019-01-09

Веза са међународним стандардима
Ovaj standard je identičan sa: FprEN 50591:2018 CLC/TC 9X

Наслов на српском језику

Primene na železnici - Primene na voznom sredstvu - Specifikacija i verifikacija potrošnje energije železničkog voznog sredstva

Наслов на енглеском језику

Railway Applications - Rolling Stock - Specification and verification of energy consumption

Апстракт на српском језику

Ovaj standard se odnosi na specifikaciju i verifikaciju potrošnje energije železničkog voznog sredstva. Standard utvrđuje kriterijume za potrošnju energije voznog sredstva kako bi se obračunala ukupna neto potrošena električna energija, ili preko pantografa ili preko rezervoara za gorivo, na osnovu prethodno definisanog radnog profila, kako bi se osiguralo da su rezultati direktno uporedivi ili reprezentativni za stvarni rad voza. Za tu svrhu ovaj dokument uzima u obzir obračun potrošene i rekuperirane električne energije voznog sredstva. Ovaj standard daje osnovu i uputstva za izradu upo¬redivih vrednosti energetskih performansi za vozove i lokomotive na zajedničkim osnovama i tako daje repere i poboljšanje energetske efikasnosti železničkih vozila. Ovaj standard ne obuhvata specifi¬kacije za poređenje potrošnje energije sa drugim vrstama prevoza ili čak poređenje između dizel i električne vuče, a bavi se potrošnjom energije na samom železničkom voznom sredstvu. Stoga ovaj dokument nije primenjiv za ocenjivanje zagađenja vazduha kao posledice rada železničkih transportnih sistema.

Апстракт на енглеском језику

The main purpose of this standard is the support of rolling stock procurement, especially in light of life cycle cost (LCC) assessment. This European Standard is applicable to the specification and verification of energy consumption of railway rolling stock. It establishes a criterion for the energy consumption of rolling stock to calculate the total net energy consumed, either at current collector or from the fuel tank, over a predefined service profile, in order to assure that the results are directly comparable or representative of the real operation of the train. For this purpose, this document takes into account the energy consumed and regenerated by the rolling stock. This European Standard provides the framework that gives guidance on the generation of comparable energy performance values for trains and locomotives on a common basis and thereby supports benchmarking and improvement of the energy efficiency of rail vehicles. This European Standard does not cover specification for comparison of energy consumption with other modes of transportation, or even for comparison between diesel and electric traction, covering only the energy consumption of the railway rolling stock itself.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве



Гласајте на овај документ и доставите свој коментар или примедбу

Нема веза са другим документима Пријавите се