Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7353

Пријавите се!
 

SRPS B.H8.136:2015

Статус: Објављен
Језик: Engleski
Бр. страна: 60
Датум: 24.03.2015.
Службени гласник: 30/15
Број решења:
Издање: 4 ED
Веза са међународним стандардима
Ovaj standard je identičan sa:
ASTM D2700-14  
Цена: 4020 RSD

За читање онлајн

Одштампај

Наслов на српском језику

Standardna metoda ispitivanja motornog oktanskog broja goriva za benzinske motore

Наслов на енглеском језику

Standard Test Method for Motor Octane Number of Spark-Ignition Engine Fuel

Апстракт на српском језику

Ovom laboratorijskom metodom ispitivanja obuhvaćeno je kvantitativno određivanje detonacionih karakteristika tečnog goriva za benzinska motorna vozila, u smislu motornog oktanskog broja, uključujući goriva koja sadrže do 25 % zapreminskog udela etanola. Medjutim, ova metoda ispitivanja ne mora biti primenljiva na goriva i komponente goriva koje su prvenstveno oksigenati. Uzorak goriva se ispituje u standardizovanom pojedinačnom cilindru, u četvorotaktnom ciklusu, sa promenljivim odnosom kompresije, sa karburatorom, CFR motoru koji je u saglasnosti sa definisanim radnim uslovima. Skala za oktanski broj definisana je zapreminskim sastavom osnovne referentne mešavine goriva. Intenzitet detonacije uzorka goriva poredi se sa intenzitetom jedne ili više osnovnih referentnih mešavina goriva. Oktanski broj osnovne referentne mešavine goriva koji odgovara intenzitetu detonacije uzorka goriva predstavlja Motorni oktanski broj. Skala za oktanski broj obuhvata opseg od 0 do 120 za oktanski broj, ali ova metoda ispitivanja ima primenu za oktanski broj od 40 do 120. Tipična komercijalna goriva koja se proizvode za automobilske benzinske motore imaju motorni oktanski broj u opsegu od 80 do 90. Tipična komercijalna goriva koja se proizvode za avionske benzinske motore imaju motorni oktanski broj u opsegu od 98 do 102. Ispitivanje smeša za namešavanje benzina ili drugih materijala nastalih u procesu protoka može da izazove variranje na različitim nivoima kroz opseg motornog oktanskog broja. Vrednosti za radne uslove date su u jedinicama SI sistema i smatraju se standardnim. Vrednosti u zagradama su stare jedinice inč-funta. Standardizovana merenja CFR motora su i dalje u jedinicama inč-funta zbog opširnosti i skupoće alata koji se koristi za ovu opremu.

Апстракт на енглеском језику

This laboratory test method covers the quantitative determination of the knock rating of liquid spark-ignition engine fuel in terms of Motor octane number, including fuels that contain up to 25 % v/v of ethanol. However, this test method may not be applicable to fuel and fuel components that are primarily oxygenates. The sample fuel is tested in a standardized single cylinder, four-stroke cycle, variable compression ratio, carbureted, CFR engine run in accordance with a defined set of operating conditions. The octane number scale is defined by the volumetric composition of primary reference fuel blends. The sample fuel knock intensity is compared to that of one or more primary reference fuel blends. The octane number of the primary reference fuel blend that matches the knock intensity of the sample fuel establishes the Motor octane number. The octane number scale covers the range from 0 to 120 octane number, but this test method has a working range from 40 to 120 octane number. Typical commercial fuels produced for automotive spark-ignition engines rate in the 80 to 90 Motor octane number range. Typical commercial fuels produced for aviation spark-ignition engines rate in the 98 to 102 Motor octane number range. Testing of gasoline blend stocks or other process stream materials can produce ratings at various levels throughout the Motor octane number range. The values of operating conditions are stated in SI units and are considered standard. The values in parentheses are the historical inch-pounds units. The standardized CFR engine measurements continue to be in inch-pound units only because of the extensive and expensive tooling that has been created for this equipment.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве

Нема информација.

Национални пропис



Национална активност

SRPS B.H8.136:2015 zamenjuje SRPS B.H8.136:2014 - 24.03.2015


Дескриптори

uputstvo, izooktan, intenzitet detonacije, motorni oktanski broj, n-heptan, performanse goriva za benzinski motor, standardizovano toluen gorivo


Извор

 Ознака стандарда
Језик
Статус
Датум
Бр. страна
Цена
 
Купи
Engleski
Повучен 
28.02.2013 . 
58 стр.
4020 RSD 
PDF
Standardna metoda ispitivanja motornog oktanskog broja goriva za benzinske motore
Engleski
Повучен 
31.01.2014 . 
60 стр.
4020 RSD 
PDF
Standardna metoda ispitivanja motornog oktanskog broja goriva za benzinske motore
Engleski
Повучен 
24.03.2015 . 
60 стр.
4020 RSD 
PDF
Standardna metoda ispitivanja motornog oktanskog broja goriva za benzinske motore