Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7308

Пријавите се!
 

SRPS ISO 10008:2015

Статус: Објављен
Језик: Srpski
Бр. страна: 66
Датум: 24.03.2015.
Службени гласник: 30/15
Број решења:
Издање: 1 ED
Веза са међународним стандардима
Ovaj standard je identičan sa:
ISO 10008:2013   ISO/TC 176/SC 3
Цена: 5134 RSD

За читање онлајн

Одштампај

Наслов на српском језику

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Smernice za elektronske trgovinske transakcije između poslovnog sistema i potrošača (B2C ECT)

Наслов на енглеском језику

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for business-to-consumer electronic commerce transactions

Апстракт на српском језику

Ovaj međunarodni standard daje uputstvo za planiranje, projektovanje, razvoj, sprovođenje, održavanje i poboljšavanje efektivnog i efikasnog sistema elektronske trgovinske transakcije (B2C ECT) između poslovnog sistema i potrošača u organizaciji. Primenljiv je na svaku organizaciju, bez obzira na njenu veličinu, vrstu ili aktivnost, koja je angažovana ili se planira da bude angažovana u elektronsku trgovinsku transakciju između poslovnog sistema i potrošača. Ovaj međunarodni standard nije namenjen da bude deo ugovora sa potrošačem ili da izmeni bilo koja prava ili obaveze date u zahtevima primenljivih zakona i drugih propisa. Ovaj međunarodni standard ima za cilj da omogući organizacijama da postave pravičan, efektivan, efikasan, transprentan i bezbedan B2C ECT sistem, kako bi povećale poverenje potrošača u B2C ECT i povećale zadovoljstvo potrošača. Potrošači su, u B2C ECT -ima, predviđeni da budu podgrupa korisnika. Uputstvo dato u ovom međunarodnom standardu može da dopuni sistem menadžmenta kvalitetom organizacije.

Апстракт на енглеском језику

Нема информација.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве

Нема информација.

Национални пропис

Нема информација.

Национална активност

Нема информација.

Дескриптори

menadžment kvalitetom, potrošači, elektronska trgovinska transakcija, poslovni sistem i potrošač (B2C), sistemi obezbeđenja kvaliteta, odnosi potrošač–isporučilac, uputstvo, istraživanje tržišta