Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7346

Пријавите се!
 

SRPS EN 15982:2013

Статус: Објављен
Језик: Engleski
Бр. страна: 13
Датум: 26.04.2013.
Службени гласник: 40/13
Број решења:
Издање: 1 ED
Веза са међународним стандардима
Ovaj standard je identičan sa:
EN 15982:2011   CEN/TC 353
Цена: 1926 RSD

За читање онлајн

Одштампај

Наслов на српском језику

Metapodaci za mogućnosti za učenje (MLO) — Reklamiranje

Наслов на енглеском језику

Metadata for Learning Opportunities (MLO) - Advertising

Апстракт на српском језику

Ovim evropskim standardom specificiraju se karakteristike elektronskog predstavljanja mogućnosti za učenje kako bi se olakšalo njihovo reklamiranje i mogućnost da sa tim budu upoznati budući učenici.

Апстракт на енглеском језику

This European Standard specifies the characteristics of electronic representation of Learning Opportunities in order to facilitate their advertising and subsequent discovery by prospective learners. Key users of the standard will be: - those who provide opportunities for learning and wish to advertise them; - those who offer electronic search services that aggregate results from multiple Learning Opportunity providers; - those who wish to compare Learning Opportunities that have been represented electronically. This European Standard specifies an abstract model for representing Learning Opportunities. The model specifies three resources about which metadata can be stored to facilitate advertising of Learning Opportunities: a) the Learning Opportunity Provider; b) the Learning Opportunity Specification; and c) the Learning Opportunity Instance. This European Standard specifies the characteristics of relations between the three resources and recommends a core set of metadata for each.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве

Нема информација.

Национални пропис

Нема информација.

Национална активност

Нема информација.

Дескриптори

obrazovanje, obuka, podučavanje, kursevi, razmena informacija, metapodaci, podaci, organizacija podataka, obrada podataka, publicitet, internet