Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7314

Пријавите се!
 

SRPS ISO 10003:2009

Статус: Објављен
Језик: Srpski
Бр. страна: 77
Датум: 30.09.2009.
Службени гласник: 89/09
Број решења:
Издање: 1 ED
Веза са међународним стандардима

ISO 10003:2007   ISO/TC 176/SC 3
Цена: 5497 RSD

За читање онлајн

Одштампај

Наслов на српском језику

Menadžment kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za eksterno rešavanje sporova organizacija

Наслов на енглеском језику

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for dispute resolution external to organizations

Апстракт на српском језику

Ovaj Međunarodni standard daje uputstva za planiranje, projektovanje, postupanje, održavanje, poboljšavanje efektivnosti I efikasnosti procesa rešavanja sporova za prigovore koji nisu rešeni od strane organizacije. Ovaj međunarodni standard se primenjuje; na sporove koji se odnose na proizvode organizacije namenjeni korisnicima ili se odnose na njih, na procese rešavanja prigovora ili process rešavanja sporova. Rešavanje sporova u domaćim ili prekograničnim poslovnim aktivnostima uključujući I one koji nastaju u elektronskoj trgovini.

Апстракт на енглеском језику

Нема информација.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве

Нема информација.

Национални пропис

Нема информација.

Национална активност

Нема информација.

Дескриптори

kvalitet;zadovoljstvo;korisnik;uputstvo;eksterno;rešavanje;spor;organizacija