Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7305

Пријавите се!
 

SRPS ISO 10002:2007

Статус: Повучен
Језик: Srpski
Бр. страна: 60
Датум: 28.05.2007.
Датум повлачења: 29.01.2016 .
Службени гласник: 52/07
Број решења:
Издање: 1 ED
Веза са међународним стандардима

ISO 10002:2004   ISO/TC 176/SC 3
Цена: 4834 RSD

За читање онлајн

Одштампај

Наслов на српском језику

Menadžment kvalitetom - Zadovoljenje korisnika - Postupanje sa prigovorima u organizacijama

Наслов на енглеском језику

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for complaints handling in organizations

Апстракт на српском језику

Ovaj međunarodni standard daje uputstvo za procese postupanja sa prigovorima koji se odnose na proizvode organizacije, uključujući planiranje, projektovanje, rad, održavanje i poboljšavanje. Proces postupanja sa prigovorima pogodan je za upotrebu kao jedan od procesa sveukupnog sistema menadžmenta kvalitetom. Ovaj međunarodni standard nije primenjiv na sporove upućene na rešavanje van organizacije.

Апстракт на енглеском језику

Нема информација.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве

Нема информација.

Национални пропис

Нема информација.

Национална активност

SRPS ISO 10002:2016 zamenjuje SRPS ISO 10002:2007 - 29.01.2016


Дескриптори

dostupnost;odziv;objektivnost;poverljivost;prigovor;praćenje;prijem;potvrđivanje;početno ocenjivanje;istraživanje;odgovor;saopštavanje odluke;zatvaranje prigovora


Извор

 Ознака стандарда
Језик
Статус
Датум
Бр. страна
Цена
 
Купи
Srpski
У припреми 
30.09.2019 . 
40 стр.
4109 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Smernice za postupanje sa prigovorima u organizacijama
Srpski
Повучен 
29.01.2016 . 
8 стр.
1711 RSD 
PDF
Menadžment kvalitetom - Zadovoljenje korisnika - Postupanje sa prigovorima u organizacijama - Tehnička ispravka 1