Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7216

Пријавите се!
 

SRPS ISO 10004:2013

Статус: Објављен
Језик: Srpski
Бр. страна: 72
Датум: 20.03.2013.
Службени гласник: 27/13
Број решења:
Издање: 1 ED
Веза са међународним стандардима

ISO 10004:2012   ISO/TC 176/SC 3
Цена: 5497 RSD

За читање онлајн

Одштампај

Наслов на српском језику

Menadžment kvalitetom — Zadovoljstvo korisnika — Uputstva za praćenja i merenja

Наслов на енглеском језику

Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring

Апстракт на српском језику

Ovaj Međunarodni standard pruža smernice za definisanje i primenu procesa za praćenje i merenje zadovoljstva korisnika. Namena ovog Međunarodnog standarda je da se koristi od strane organizacija bez obzira na tip, veličinu ili vrstu proizvoda. Usmerenost ovog Međunarodnog standarda je na eksterne korisnike organizacije.

Апстракт на енглеском језику

This International Standard provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This International Standard is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of this International Standard is on customers external to the organization.

Комисија за стандарде


ICS



Директиве

Нема информација.

Национални пропис

Нема информација.

Национална активност



Дескриптори

menadžment, kvalitet, ciljevi, korisnik, indikatori, zadovoljstvo, merenje, analiza, metode, sprovođenje, validacija, izveštavanje, rezultati, preporuke, praćenje, ispitivanje, poboljšavanje, smernica