Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7136

Пријавите се!
 

Како управљати консултантским услугама

Захваљујући томе што користе консултантске услуге, многе компаније су унапредиле своје процесе и повећале профит. Нудећи специјализовано знање и искуство, консултанти у данашње време нуде широк обим услуга и подршке – од боље промоције производа, преко обуке запослених, до предлога за реорганизацију компаније, те није ни чудо што се све више компанија окреће коришћењу оваквих услуга.


Како би се повећала транспарентност и ефективност, и за клијента и за консултанта, као и да би се оваквим услугама боље управљало, објављен је нови стандард SRPS ISO 20700:2018, Смернице за менаџмент консултантским услугама. Овај стандард се ослања на истраживања и искуство из широког спектра консултантских услуга широм света и пружајући практичне смернице, засноване на резултатима, помаже не само консултантима да буду још ефикаснији него и самом развоју те професије. Њиме се, такође, посебан акценат ставља на важност разумевања потреба клијента.


SRPS ISO 20700:2018 је користан за све консултантске куће без обзира на величину и фокусира се на иновације, као и на етичко понашање, а користан је и клијентима јер им помаже да разумеју шта могу да очекују од консултанта.