Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 7049

Пријавите се!
 

Упутство за кризне ситуације

Након пуштања у производњу хиљаду производа, открили сте да производ има грешку, или вам је неко хаковао систем са свим подацима. Муњевитом брзином морате да смислите решење за излазак из кризе јер уколико то не учините, може вам се десити сценарио који је задесио и неке гигантске компаније – једна криза их је озбиљно заљуљала или чак избрисала у року од само неколико сати. Да вам се то не би десило, потребно је да добро овладате кризом. Управо у тој сфери, ИСС је крајем новембра објавио нови документ – SRPS CEN/TS 17091, Менаџмент кризама – Развој стратешких капацитета.

 

Овај документ садржи упутство за добру праксу менаџмента кризним ситуацијама да би се помогло организацијама да планирају, примене, преиспитују и стално побољшавају менаџмент кризним ситуацијама, како би што боље предвиделе кризну ситуацију, припремиле се за њу, одговориле на њу и опоравиле се. Намењен је свим организацијама, без обзира не величину или врсту делатности, а захваљујући њему, тим за кризне ситуације ће лакше разумети контекст, сложеност и изазов менаџмента кризним ситуацијама, али и побољшати капацитет организације кроз спремност и успешну комуникацију током кризне ситуације. Намењен је онима који, под руковођењем највишег руководства, раде на примени планова и структура за кризне ситуације, на одржавању и осигуравању процедура у вези са капацитетима. Није намењен за ванредне ситуације и одговор на инцидент, што захтева примену радне процедуре, док се управљање кризним ситуацијама заснива на прилагођеном, брзо донетом, флексибилном стратешком одговору.