Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 6779

Пријавите се!
 

Два нова стандарда из области система менаџмента услугама

Унапређење корисничких услуга, продуктивности и ефикасности само су неке од користи система менаџмента услугама (SMS), који помаже организацијама да управљају животним циклусом услуга – од планирања до испоруке, пружајући бољи квалитет корисницима и онима који испоручују услугу. Управо у овој области ISO је, у сарадњи са IEC-ом, објавио нова издања два основна стандарда – ISO/IEC 20000-1:2018 и ISO/IEC 20000-10:2018, који, између осталог, садрже нове теме и нове савете.

 

ISO/IEC 20000-1:2018 утврђује основне захтеве за планирање, одржавање и унапређење SMS-а, а ISO/IEC 20000-10:2018 дефинише основне појмове и терминологију за серију стандарда ISO/IEC 20000.

 

Комисија ИСС-а за стандарде и сродне документе KS I1/07, Софтверски инжењеринг, примена ИТ у образовању и интернет, на последњој седници је усвојила предлог о доношењу ових стандарда и они су сада на јавној расправи, а очекује се да ће бити објављени у децембру, на енглеском језику.