Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 6735

Пријавите се!
 

Светски дан квалитета „Квалитет: питање поверења”

Фокус овогодишњег Светског дана квалитета је истицање важности поверења које корисници имају у организацију, као и доприноса свих у организацији у стицању тог поверења, у његово одржавање и раст. Иако је стицање поверења резултат дуготрајног и напорног рада и упорности, оно се само једном погрешном одлуком, у једној секунди, може распршити као прах, а репутација бренда се може неповратно изгубити.

 

Готово свакодневно се у јавности могу прочитати текстови о неуспелом одржавању нивоа квалитета чак у највећим светским компанијама попут Фејсбука и BMW-a, и утицају који тај неуспех има на купце и заинтересоване стране.

 

Управо зато је изузетно важно да се у организацијама успоставе системи менаџмента квалитетом захваљујући којима се купцима и заинтересованим странама доследно испоручују квалитетни производи и услуге. Светски дан квалитета је прилика да се генерално скрене пажња на улогу коју системи менаџмента квалитетом имају и за нас као појединце и за организације, како би процеси, системи и крајњи резултати били што ефективнији. Системи менаџмента заправо стварају културу у којој сви учесници доприносе континуираном побољшању и где поверење постаје вишестрано – запослени верују да имају средства да свој посао обављају квалитетно, менаџмент верује да запослени континуирано доприносе процесу побољшања, а корисници и друге заинтересоване стране верују у квалитетан резултат, односно производ и услугу.

 

Будући да су стандарди из области система менаџмента квалитетом увек најтраженији, Институт за стандардизацију Србије се труди да у овој области испуни очекивања корисника и да буде у кораку са Европом и светом. На следећој адреси можете погледати листу стандарда из система менаџмента квалитетом https://bit.ly/2Oq165a.