Да ли су вам стандарди потребни у вашем послу?
Да
Не
Понекад
Не знам
Укупан број гласова: 6779

Пријавите се!
 

Како стандарди осигуравају квалитет услуга?


Стандарди могу бити у облику спецификација, упутстава, методологија, терминa и дефиницијa. Скоро свака организација која испоручује или набавља услуге увидеће вредност стандарда који су направљени да би уградили квалитет у процесе, политике и процедуре и смањили ризик за купце и клијенте.
Развијен је низ стандарда за поједине услужне делатности како би биле постављене смернице за добру праксу, професионализам и како би се обезбедила сигурност купаца и осигурало да њихова очекивања буду испуњена.
Стандарди помажу организацијама да максимално искористе своје перформансе,
да послују ефикасније и профитабилније, као и да омогућују већу одрживост и подршку иновацијама.

Што је привреда развијенија, она има већи удео терцијарног сектора (сектора услуга). Када је реч о услужним делатностима, потребно је обратити пажњу на процесе како би се осигурао квалитет услуге. У томе може да вам помогне читав низ стандарда.
Стандарди нуде врхунски сет алата за постизање конзистентн
ог квалитета.. Они такође објашњавају како да се изгради култура која подстиче пружање услуга високог квалитета. То није све у сложеним везама глобалне економије стандарди могу помоћи да се без проблема послује са ланцима снабдевања и могу обезбедити гаранцију за набавку свих врста услуга, без обзира на то да ли су партнери у истом региону или на другој страни света. То функционише тако што стандарди обезбеђују заједнички језик, коришћење истих термина и дефиниција и помажу да се дефинишу захтеви и очекивања корисника услуга. Они су такође смањили ризике којима су изложени купци, као што су пропусти у систему безбедности података